Voor Elle hebben we op zeer korte termijn een korte campagnevideo kunnen produceren, waarbij zowel Elle als het event goed naar voren zijn gebracht. Voor de Shopping Days wilde men in Amsterdam de nadruk leggen op de activiteiten in de stad, maar ook het Elle-stijltje en het bijbehorende gevoel verwerken.
Het doel was om op een creatieve manier de Shopping Days onder de aandacht te brengen. Dit hebben we gedaan door het beeld te schetsen van de Shopping Days die samen met de editor 'leeft' in de stad.
Voor Elle hebben we op zeer korte termijn een korte campagnevideo kunnen produceren, waarbij zowel Elle als het event goed naar voren zijn gebracht. Voor de Shopping Days wilde men in Amsterdam de nadruk leggen op de activiteiten in de stad, maar ook het Elle-stijltje en het bijbehorende gevoel verwerken.
Het doel was om op een creatieve manier de Shopping Days onder de aandacht te brengen. Dit hebben we gedaan door het beeld te schetsen van de Shopping Days die samen met de editor 'leeft' in de stad.
Voor Elle hebben we op zeer korte termijn een korte campagnevideo kunnen produceren, waarbij zowel Elle als het event goed naar voren zijn gebracht. Voor de Shopping Days wilde men in Amsterdam de nadruk leggen op de activiteiten in de stad, maar ook het Elle-stijltje en het bijbehorende gevoel verwerken.
Het doel was om op een creatieve manier de Shopping Days onder de aandacht te brengen. Dit hebben we gedaan door het beeld te schetsen van de Shopping Days die samen met de editor 'leeft' in de stad.