Sopr

Introduction

Introduction

Sommige merken verdienen méér dan bereik — ze verdienen echte zichtbaarheid. So PR is een toonaangevend PR-bureau dat sinds 2005 de toon zet binnen de wereld van beauty, fashion en lifestyle. Vanuit een strategisch fundament bouwen zij aan merkbekendheid, reputatie en landelijke zichtbaarheid voor zowel start-ups als gevestigde namen.

Year

2025

Industry

Agency

Timeline

1 week

Challenges

Challenges

Persoonlijke gesprekken, krachtig in beeld

Voor SOPR hebben we een podcastomgeving gecreëerd, zodat ze tijdens hun evenement gesprekken konden voeren met verschillende merken. In deze video zie je ons gesprek met Hanro, waarbij Anna Nooshin doordachte vragen stelt. We maakten in korte tijd een serie van 12 afleveringen. De unieke opstelling, waarbij de gesprekspartners met hun rug naar elkaar zitten, zorgt voor een dynamisch gesprek waarin de geïnterviewde zich vrij kan uiten zonder oogcontact. De setting was consistent in alle video's, met aandacht voor de juiste kadrering. Merken kunnen via deze video op een persoonlijke en aantrekkelijke manier hun verhaal vertellen.