Levi's
Voor Levi’s Red Tab hebben we de Primavera Festival-activatie vastgelegd in fotografie en videografie. Twaalf members kregen de unieke kans om de trip te winnen en gingen mee naar een onvergetelijke ervaring in Barcelona.
Year
2025
Industry
Fashion
Timeline
3 weeks

Primavera Sound in Barcelona — een van Europa’s grootste festivals.
Iets wat deze klus misschien wel de grootste uitdaging maakte: zoveel mensen tegelijkertijd op zoveel verschillende plekken. Het concept draaide er uiteindelijk om dat we de reis van de twaalf winnaars volgden én tegelijkertijd het festival en de beleving volledig in beeld brachten. Daarom hebben we een aantal extra scènes toegevoegd die de video helemaal afmaken.


Het inzetten van extra servicefotografie tijdens het event in Barcelona
Hoewel onze core business bestaat uit het produceren van video’s, leveren wij vrijwel altijd ook fotografie als extra service. Een uitgelezen kans, want op het moment dat er gefilmd wordt, is alles perfect uitgelicht en gestyled — zonde om dat moment niet volledig te benutten.
Zo werken we in het grotere geheel altijd naar één doel: in het geval van Levi’s een compleet pakket waarmee we niet alleen laten zien hoe het event was, maar ook efficiënt vooruitkijken. Met dit materiaal heeft Levi’s direct sterke content voor toekomstige activaties en winacties.


